LA MAISON CITROËN
Bolje od bilo koga iz njegovog vremena, Andre Citroen je znao da raskine sa pravilima koja su vladala u automobilskoj industriji. Prostor koji se otvara u Parizu, u ulici Sen-Didije 39, rezultat je tog nasljeđa.
Već od vitrine, ogromni ekran izaziva radoznalost, privlači pažnju i, tako, poziva prolaznike da uđu. Čim se pređu vrata, topla unutrašnjost se sastoji od prirodnog drveta i zidova u boji.
Vozila se nalaze u sredini izložbenog prostora, ali se uređenje razlikuje od tradicionalnog prodajnog salona. Iskustvo je jedinstveno zbog mnogobrojnih ekrana, dodatne opreme za personalizovanje, ali i vitrina sa "lifestyle" proizvodima za život.
Citroën je odabrao da u Parizu, u ulici Sen-Didije 39 (16. okrug), otvori svoj probni koncept urbanog prodajnog prostora ‘La Maison Citroën’. Arhitektonski koncept, La Maison Citroën, korišćen na Citroën-ovim štandovima na poslednjim sajmovima automobila, savršeno predstavlja Citroën-ovo obećanje ‘Be Different, Feel Good’.
Bolje od bilo koga iz njegovog vremena, Andre Citroen je znao da raskine sa pravilima koja su vladala u automobilskoj industriji. Prostor koji se otvara u Parizu, u ulici Sen-Didije 39, rezultat je tog nasljeđa.
Već od vitrine, ogromni ekran izaziva radoznalost, privlači pažnju i, tako, poziva prolaznike da uđu. Čim se pređu vrata, topla unutrašnjost se sastoji od prirodnog drveta i zidova u boji.
Vozila se nalaze u sredini izložbenog prostora, ali se uređenje razlikuje od tradicionalnog prodajnog salona. Iskustvo je jedinstveno zbog mnogobrojnih ekrana, dodatne opreme za personalizovanje, ali i vitrina sa “lifestyle” proizvodima za život.
Ovaj novi prostor u srcu Pariza potpuno izražava obećanje “Be Different, Feel Good”. Svaki posjetilac će uživati u jedinstvenom iskustvu kroz različite tehnologije i dodatnu opremu za detaljno upoznavanje sa brendom.
Ovaj koncept je već nagrađen od magazina “Stratégie” sa ‘ Grand Prix Stratégies za dizajn’ u kategoriji ‘Arhitektura prodajnog prostora’, kao i sa ‘Janus du Commerce 2016’ koju mu je dodijelio Francuski institut za dizajn.
“Citroën Wall” je touchscreen sto za konfigurisanje cjelokupne game, koji je razlikuje po kvalitetu svojih 3D slika za izuzetno iskustvo. Konfiguracija može da se počne on-line i nastavi kasnije.
U sredini, kafić Andre poziva na pauzu, dok vas susjedna čekaonica, uređena poput dnevne sobe, poziva da se opustite.
Između dva konfigurisanja vozila možete da se relaksirate i družite!
Citroën Origins-u, Citroën-ovom virtuelnom muzeju, možete da pristupite i sa odgovarajućeg touchscreen ekrana. Pod uglom od 360° otkrijte spoljašnjost i unutrašnjost više od 50 legendarnih modela koji su stvorili Citroën-ovu istoriju..
Raspored prostora, bez zidova, olakšava obilazak prodajnog mesta. U ovom delu možete da dogovorite detalje oko prodaje.
Konfigurisanje koje ste započeli pre dolaska, ili ranije pri obilasku, možete lako da nastavite.
Butik Petit Citroën vam omogućava da ponesete sa sobom djelić njegove legende, zahvaljujući velikom izboru minijaturnih modela i “lifestyle” proizvoda iz on-line prodavnice. Šolje, futrole za smartphone, crteži za bojenje… Prepustite se Citroën-ovom duhu!
Prije nego što krenete, možete da, preko sajta Citroën Advisor, ocijenite iskustvo doživljeno u “la Maison Citroën”.
A kako biste upotpunili vašu posjetu, nemojte da zaboravite, u podrumu na istoj adresi, na poligon za test vožnju, kao i na post-prodajni servis.